Tomáš Jílek

Zdravím Vás v roce 2017...

24.01.2017 18:32

Rok se s rokem sešel a já si uvědomil, že moje stránky jsou ladem a Vy moji čtenáři jste se o mně nemohli dočíst nic nového. A že toho nového jsem zažil a prožil. Proto to napravuji a přikládám výčet svých zážitků a svého zdravotního stavu. Nejdříve začneme mým zdravotním stavem.

 

            Co se týče mého zdravotního stavu, tak se nijak zásadně nezměnil. Pořád jsem na plicní ventilaci 24 hodin denně, od krku dolů ochrnutý, ale s mozkem plně funkčním, i když … V letošním roce mě trápil nejvíce zánět močového měchýře, k tomu mě občas trápí osifikace na pravé kyčli. Pravidelně podstupuji výměny všech vstupů, kterou provádíme většinou doma s mojí domácí ošetřovatelkou, ale občas i pod lékařským dohledem ve Svitavské nemocnici. Za celý rok jsem nikde nebyl hospitalizovaný, naštěstí. Stále denně rehabilituji a udržuji se v kondici.

 

            Během roku jsem prožil mnoho zážitků, najezdil mnoho kilometrů, jak na mechanickém, tak i na elektrickém vozíku, a poznal nové kraje, mravy a obnovil styky se svými známými. A o své zážitky bych se s Vámi chtěl podělit.

 

            Začátkem roku jsem si pořídil nový automobil značky Citröen Jumper, který je vybaven pro mé potřeby. Abych byl samostatnější, vyřídil jsem si elektrický vozík, který ovládám bradou. Tyto moji pomocníci mi usnadňují cestování. Mým prvním zážitkem byl ples v mé domovině. Společensky jsem se oblékl a užij příjemný večer s kamarády. Jako člen sboru dobrovolných hasičů jsem oslavil 125. let založení sboru. Tato kulturní akce byla mojí první větší „opicí“ v mém stavu. Ve sportovní činnosti jsem podporoval svůj tým na všech závodech v požárním útoku a nakonec v okresní lize skončil tým Širokého Dolu na druhém místě. Se svými kamarády a rodinou jsem absolvoval mnoho posezení v pohostinstvích, výlety po okolí, za kulturními akcemi, do kina, také jsem se byl podívat u svého bývalého zaměstnavatele. Oslavil jsem své 27 narozeniny a také svůj roční pobyt doma.

 

            Pokud bych Vám mohl být nápomocný nebo byste mě chtěli kontaktovat, jakýmkoliv způsobem, neváhejte mě oslovit prostřednictvím e-mailu: jilekT@seznam.cz nebo na facebooku.

 

            Ráda bych na tomto místě chtěl poděkovat v prvé řadě svým nejbližším, tedy rodině, která o mě denně pečuje, dále svým věrným zdravotním andělům Pavlíně, Ivče, Stáně, Líbě, Lucce a Svitavské nemocnici. Nesmím zapomenout na své kamarády, díky kterým se nenudím, a ulevují mým rodičům.

 

            Přeji Vám příjemný start do nového roku 2017, optimismus a úsměv na tváři a mnoho pracovních i osobních úspěchů.

 

                                                                                                                      Přeje Tomáš Jílek